Het was een tijdje stil rondom Rallyteam BRK. Na het behalen van de kampioenschap in 2008 in groep N en N3 van de Rallysprint hebben we besloten om dit jaar ff rustig aan te doen. Dat had natuurlijk ook als reden dat ik 6,5 maand in Afghanistan zit voor mijn werk. Nu was in eerste insstantie de bedoeling om in Augustus (want ik had mijn verlof eerst dan pas)
zelf voor het eerst te gaan rijden in de 2de Astra die Berry tegen die tijd zou opbouwen, maar helaas is mijn verlof naar Juni verzet. Omdat de auto dan nog niet klaar is hebben we toch besloten om samen in Hardenberg aan de start te verschijnen.Dus de mensen die zaterdag 20 Juni nix te doen hebben zijn van harte welkom in Hardenberg!Autosoft Vechtdal Rallysprint 2009In 2009 zal de Autosoft Vechtdal Rallysprint bestaan uit 6 klassements proeven met een totale wedstrijdlengte van ongeveer 60 km over +/- 90% verharde wegen. De rallysprint zal ook dit jaar uit 3 verschillende proeven bestaan welke elk 2 keer worden verreden. Voor de verdere info verwijs ik jullie naar de site van
Vechtdal Rallysprint
Meer....